SEO agentúra – roky skúseností a desiatky spokojných klientov za rozumné ceny
Posledná aktualizácia článku prebehla: 30. marca 2020
Kvalitná optimalizácia webovej stránky je kľúčom k vášmu úspechu. Ak bude stránka dobre zanalyzovaná a následne optimalizovaná, webové vyhľadávače (u nás predovšetkým Google) Vás bude ľahko a rýchlo rozpoznávať. V tomto prípade keď Google vie, o čom Vaša stránka je a vidí, že je po technickej stránke bez problémov, bude Vás zobrazovať na popredných priečkach. Tým pádom Vašu stránku navštívi väčšie množstvo ľudí, ktorým môžete svoje služby ponúknuť. Z tohto dôvodu sa Vám môže dobrá SEO agentúra zísť.
SEO agentúra a jej služby sú iba prvý, ale zrejme aj najdôležitejší krok k optimalizácii.
Chcete sa nachádzať na prvých miestach vo vyhľadávaní a tým zvýšiť zisky Vašej firmy? SEO je tá správna voľba.
Pre pomoc pri SEO optimalizácii stránky ponúkame tieto služby:
- SEO audit – On-page audit – technická a obsahová analýza webu; Off-page audit; analýza kľúčových slov,
- SEO základné úpravy – úpravy webu za účelom popredných pozícií na prvej strane v Google, User friendly URL, popis stránok, vhodných a relevantných prefixov a sufixov v nadpisoch stránok, indexovanie a vytvorenie sitemap.xml súboru,
- SEO linkbuildingová nadstavba – tvorba spätných odkazov pomocou unikátnych PR článkov, registrácia do relevantných katalógov, tvorba sociálnych signálov,
- Priebežné SEO – Doplnok k ukončenej optimalizácii. Report pre kontrolu dosiahnutých pozícií vo vyhľadávaní Google.
Na čo si pri výbere SEO agentúry dávať pozor?
Neexistuje žiadna metóda, ktorá by garantovala udržanie pozícií v organickom vyhľadávaní. SEO agentúra alebo konzultant, ktorý garantuje, že vás „vystrelí na prvé pozície“ a udrží vás tam, Vám to iba sľubuje.
Algoritmus Googlu sa mení priemerne 1000krát ročne. Samozrejme, že niektoré aktualizácie s nikým ani nezdieľajú. Stále si myslíte, že Vám niekto môže garantovať pozície?
Ak sa agentúra sústredí na niekoľko málo kľúčových slov, k vysokej návratnosti investícií do SEO sa s ňou nedostanete. Správna SEO agentúra by vám mala spraviť riadnu analýzu kľúčových slov, bez tej sa nepohnete. Okrem iného sa oplatí cieliť aj na Long Tail kľúčové slová. Optimalizáciou na dlhšie a menej vyhľadávané výrazy môžete často zarobiť výrazne viac, predovšetkým z dôvodu nižšej investície.
Ak Vám v dnešnej dobe ešte niekto ponúka nákup množstva lacných spätných odkazov, je to zle. Odkazy sa nenakupujú. Nikdy. A obzvlášť nie od aktualizácii Google Penguin v apríli 2012, ktorý nakupovanie odkazov potrestal penalizáciou stránok, ktoré si odkazy nakupovali.
Andrey Lipattsev (Search Quality Senior Strategist) z Google, uviedol, že tri hlavné rankingové faktory sú: obsah, spätné odkazy a RankBrain.
SEO agentúra – Ako si ju vybrať?
Varovných signálov, okrem už vyššie spomínaných je oveľa viacej. Týchto pár však stačí na to, aby ste sa vyhli tým, ktoré agentúry reálne ani nie su.
Vyberajte si agentúru, ktorá má referencie.
Agentúru, ktorá už má za sebou niekoľko projektov.
Máte záujem o naše služby? Vyplňte nasledujúci formulár.